wtorek, 2 czerwca 2015

Czekoldowe ciasteczka

Hej! Wiem, wiem, dawno tu nie zaglądałam....Na blogu pojawił się kurz i pajęczyna... I to nie dlatego, że nie mam czasu na lepienie czy robienie biżuterii. Dobrze wiem,że nie ma co się wykręcać brakiem czasu, jak się chce to zawsze można go znaleźć:) Ja zwyczajnie na krótki czas odpuściłam sobie biżu na rzecz rowerowych wycieczek! I tak jeździmy sobie z moją maludą, delektujemy się naturą, powietrzem i czasem razem, wspólnymi rozmowami itp. itd.... Mało tego - zaraziłam całą rodzinkę przejażdżkami (muszę mieć jednak siłę przebicia i moc przekonywania) i myślę, że wszystkim to wyjdzie na zdrowie;) A w wolnych chwilach także miło spędzamy czas- tu nasze poniedziałkowe wypieki czekoladowych ciasteczek (oczywiście przepis zaczerpnęłam z mojego kochanego bloga - Małej cukierenki, którą wszystkim polecam). Nie muszę mówić, że ciacha rozeszły się w ekspresowym tempie, najlepiej smakowały na ciepło;) Postanowiłam także nieco zmienić tematykę bloga- będzie biżuteria ( a jakże!) ale oprócz tego dodam trochę moich wypieków, przemyśleń i swojego małego świata;)







1 komentarz:

  1. Omnomnomnom, jadłabym! Jak ja dawno nie robiłam ciasteczek...:D

    OdpowiedzUsuń