poniedziałek, 16 grudnia 2013

Trochę inaczej niz zwykle

Pisałam już jakiś czas temu, że będzie można spotkać u mnie na blogu biżuterię ślubną. Dziś właśnie prezentuje 3 komplety... Tym razem postawiłam na klasykę (kryształki, perełki itp.) i postanowiłam nie eksperymentować, ale oczywiście już mnie łapki swędzą;) Następnym razem pokuszę się o łączenie modeliny z kryształkami... Zobaczymy co mi z tego wyjdzie ( boooooo... sama jestem ciekawa). Pa!
1) Coś w kolorze ecru i bielą wpadającą w ecru....



Miało być tak, że będą kolczyki plus bransoletka lub kolczyki i naszyjnik. Zrobiłam zatem dwa komplety z bransoletką, a jeden z naszyjnikiem. Jak widać w zależności od padania światła (zdjęcia robiłam bez lampy) kryształki i perełki przyjmują różne odcienie (bardziej ciepłe lub zimne). Swoją drogą strasznie trudno robić zdjęcia, kiedy wszystkie koraliki odbijają światło i mienią się w słońcu....
 2) Coś z różem i wrzosem



 3) I trzeci komplet (ostatni!) ze srebrem i szarością
 




2 komentarze:

  1. Eleganckie i subtelne - piękne :) Fantastyczne zestawy

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam ślubne :D Ja bym na co dzień nosiła do pracy ;D Piękne :)

    OdpowiedzUsuń