poniedziałek, 13 października 2014

Kolczykowo

Oj, dawno tu nie zaglądałam... I nie dlatego, że mi się nie chciało, ale miałam dosyć pracowity miesiąc, a następnie moją córeczkę rozłożyło choróbsko. Na szczęście wszystko wraca do normy, zatem można znów spełniać się twórczo;) Pogoda dopisuje, jest ciepło, słoneczko grzeje i wtedy kiedy tylko mogę rozkoszuje się wiejskim powietrzem. Dziś prezentuję sporo nowych kolczyków, jedne wykonane z modeliny, inne nie. Teraz chcę się skupić na bardziej skomplikowanych wzorach i zamówieniach indywidualnych. Zatem do następnego! Teraz zasypie Was zdjęciami;)



Ciasteczka...

I kajzerki w różnych wersjach kolorystycznych, ale chciałam żeby były to kolory delikatne, raczej pastelowe.







Ostatnio całą paczkę czekoladowych gwiazdek skonsumowaliśmy w zastraszającym tempie;)





Postanowiłam wstążki połączyć z kolczykami, a nie z brelokami. Jak dla mnie wyszedł całkiem ciekawy efekt;) Zawsze warto eksperymentować z nowymi łączeniami;)


Kryształki...


I minerały w wersji różowo - zielonej.
KONIEC

9 komentarzy:

  1. O rany, zrobiłam się głodna, autentycznie! Bardzo apetyczne te Twoje prace :-) Mam nadzieję, że choróbska poszły precz i możecie spokojnie korzystać z uroków jesieni. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za pyszności widzę!
    Kolczyki ze wstążką wyszły bardzo fajnie. Świetny pomysł z tymi wstążeczkami, ukradnę kiedyś do jakichś kolczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wszystko wygląda, fajny pomysł z tymi wstążeczkami przy kolczykach, efekt jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te bułeczki są genialne !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kolczyków.. piękne są wszystkie, aż ciężko zdecydować, które najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez te twoje jadalne cuda zrobiłam się głodna:) REWELACYJNE są!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolczyki :) gwiazdki rządzą! to były moje ulubione czekoladki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bombowe!!! Czekolady najlepsze!

    OdpowiedzUsuń