poniedziałek, 22 września 2014

Coś na szyję

Korzystając z faktu, że mam chwilę oddechu (moja córeczka właśnie się na chwilę zajęła zabawą, ale pewnie zaraz usłyszę coś w stylu "mamusiu pobaw się ze mną") prezentuję wisiorek ulepiony z modeliny Premo (moje ostatnie odkrycie). Cóż mogę powiedzieć o tej modelinie? Jest bardzo fajna, super się z niej lepi i chyba nie brudzi tak jak FIMO. Ma także ciekawą gamę kolorów (których np. nie ma w FIMO). Ale prawdę mówiąc dopiero zaczęłam przygodę z tą modeliną, więc nie rozpowiadam się jeszcze aż tak bardzo na jej temat. To raczej pierwsze wrażenie... No tak jak mówiłam mój czas na antenie się kończy, więc muszę zmykać...;)Do wieczora czeka mnie jeszcze pewnie wiele ról w które się dziś wcielę;) P.S. Między innymi kucharzyłyśmy dziś i upiekłyśmy pyszne ciasteczka z rodzynkami i żurawiną...Palce lizać!!! Cóż....zostawiam Was z apetytem na pyszne ciacha (najlepsze przepisy znajdziecie na Małej cukierence- polecam serdecznie!)




Na dość długim łańcuszku (niestety nie zdążyłam zmierzyć...), w kolorze starego złota, tło  z fimo i kwiaty ulepione z premo. Całość zabezpieczona lakierem ochronnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz